18
set.
10

El Vallespir a Descobrir Catalunya

Hola, benvinguts!

Ja feia temps que em rondava pel cap la idea d’escriure un blog i, de fet, el gener passat ja m’hi vaig posar a treballar. Però molt a poc a poc, ja ho veieu. La veritat és que simplement vaig fer la capçalera, i quatre proves per veure el funcionament de tot plegat. I l’he tingut aparcat fins ara, que m’he decidit a “estrenar-lo” amb aquest apunt sobre el Vallespir.

Si us pregunteu què hi trobareu a “…de tant en tant” doncs no ho sé ben bé ni jo. El que sí que és segur que no hi trobareu és, però, els meus reportatges (per això ja tinc la web, que us convido a visitar: www.oriolclavera.com). La idea és anar fent posts sobre la meva feina, sobre coses que em passen quan faig fotos, i el que se m’acudeixi, qui sap. També aniré anunciant els treballs meus que es vagin publicant, per exemple, perquè ningú es queixi que no veu els meus reportatges. A partir d’ara, ja ho veieu, no tindreu excusa!

Doncs res, que amb una mica de retard (tot i que molts de vosaltres ja ho sabeu, que aquest cop sí que us vaig avisar) us presento l’últim reportatge meu publicat a Descobrir Catalunya, el dossier central sobre el Vallespir. Una comarca de la Catalunya del Nord, que com s’explica a la revista, és plena de contrastos.

Van ser 12 dies de feina (de camp) del passat juny. Plovent quasi cada dia i matinant per agafar (i disfrutar -però quina son!-) de les primeres llums del dia, i apurant les del vespre. I després a buidar fotos a l’ordinador, editar una mica i planificar l’endemà. O sigui que dormir poc, molts kilòmetres, moltes passejades, moltes vaques, molt bona gent, masies perdudes (en la montanya i en el temps), bon menjar i bonics paisatges.

Espero que el disfruteu com el vaig disfrutar jo, si més no fullejant-ne les seves pàgines.

I res, que aquí estaré “… de tant en tant” (intentaré ser mínimament constant!)

Fins aviat!

PD: us recomano el post que ha escrit al seu blog la Maria Rosa Vila, editora gràfica de la revista, relacionat amb aquest reportatge.

10 Responses to “El Vallespir a Descobrir Catalunya”


  1. 1 A.
    19 Setembre 2010 a les 19:30

    Ja era hora que et decidires a llançar el blog definitivament.

    Estaré encantada de llegir-te i veure quines imatges vas deixant al teu pas.

    Molta sort!

  2. 2 guim...
    19 Setembre 2010 a les 22:07

    ei per fi, ara sí que sabrem més de tu…aviam si amb l’ordinador i les lletres ets més prolífic que amb les paraules….
    salut i sort! hi estarem atents….

  3. 16 Octubre 2010 a les 12:15

    Molt bona portada, si senyor!

  4. 18 Octubre 2010 a les 14:14

    Almu, ha costat sí. Tenia pendent acabar-me de decidir. I després de 6 o 7 mesos ho he fet. Ara només falta anar actualitzant. Per si de cas, amb el nom del bloc ja em cobreixo les espatlles.
    Guim, a veure si així us arriben més batalletes, sí. Sinó, sempre queda el preguntar.
    Jordi, espero que en segueixin més al Descobrir. Ja saps el que se sent, tu, al veure una portada teva!

  5. 22 Juny 2012 a les 14:20

    m’ha agradat la feina que has fet i el blog recomanat!
    a mi també em va costar molt decidir-me!
    Salut i bona revetlla:))

    • 30 Juny 2012 a les 9:04

      Moltes gràcies Fina!
      Oriol

      • 30 Juny 2012 a les 10:03

        :))
        Ben trobat. Oriol, Excel·lents fotos.
        Per entendre més CuinaCinc si vols pots mirar sobre CuinaCinc. (lateral)
        a vegades les coses costen molt. Encara falten moltes coses.
        I no sé si és adequat posar blogs perquè si poses exclous. no?
        allà també pots veure la meva història amb les fotos,
        Gràcies per aquest blog amb enfocant us he inclòs en els meus marcadors(favorits) us tinc referents.!!

      • 30 Juny 2012 a les 10:49

        he fet una ullada molt ràpida. Ara sóc de viatge. A la tornada et llegiré amb calma.
        Moltes gràcies per seguir-me!

    • 30 Juny 2012 a les 11:51

      Moltes gràcies, m’agradarà molt que em diguis que et sembla. gràcies!!

      t’acabo de posar en lectura recomanada:))
      que estiguis bé on siguis.
      gràcies,


Deixa un comentari

Entra el teu correu-e si vols rebre notificacions dels nous posts que vagi penjant.

Join 30 other followers

© Oriol Clavera

Tots els drets reservats. All rights reserved.
Setembre 2010
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
    oct. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  
wordpress stats plugin

Traductor / Translator


