06
març
11

un que és d’interior, a la web de “Thalassa”

Alguns de vosaltres ja sabeu que des de fa uns quants anys (ho explicava aquí) que faig viatges en veler, que tot i que no deixen de ser professionals són purament vacacionals. O seria al revés?

Fondejats a Menorca, un capvespre. © Oriol Clavera

L’Onas vindria a ser com una meva segona residència, on hi passo les vacances, em poso moreno, de tant en tant em marejo i visito països arribant-hi, això sí, per mar. Menorca, Tunísia, Malta, Sicília, sud d’Itàlia, Sardenya, Menorca, Canàries, Martinica, Açores, Algarve, Grècia (Illes Jòniques, de l’Egeu i Creta) i Sicília. Per aquest ordre, si no m’equivoco, he anat visitant (i en alguns casos re-visitant) els diferents indrets amb el capità Casas i la resta de tripulació (diferent en cada ocasió, tret de l’Ana i l’Iribar, que no se’n perden ni una i ja van en el pack).

En el meu penúltim viatge (ja fa massa) vaig coincidir amb l’Olga Palet i el Pere Secorun, ànimes de Thalassa, aquell programa que ens obre les portes del mar i tot allò que hi té a veure, cada divendres al 33. Van ser deu dies per l’Egeu, el Golf Sarònic i el Peloponès. Jo feia les meves vacances treballava en el meu reportatge fotos del viatge i ells gravaven el reportatge “L’aventura de navegar” (aquest) pel programa, amb el Toni com a protagonista. El reportatge està completat amb fotografies meves dels diferents viatges i els vídeos que vaig gravar de la Travessa de l’Atlàntic. I a banda d’aquesta petita aportació, les meves comptades aparicions agafen el seu punt àlgid en una seqüència en que estem preparant el sopar amb el Toni. Fent maionesa, sense miraments ni samarreta, la imatge és, com a mínim, peculiar. I jo que pensava que per aquí tallarien…

Doncs el cas és que, després de tant de temps, m’han trucat el Pere i l’Olga per proposar-me sortir, jo i les meves fotos, a la renovada web del programa, Thalassa, en un apartat que han anomenat Gent Thalassa, on fins i tot hi tenim cabuda gent d’interior com jo (aquí l’enllaç a la secció).

Des d’aquí, doncs, us animo a fer-hi una ullada, no només allà on surto jo, sinó a tota la web on trobareu els programes emesos, les properes emissions, un apartat de notícies i fins i tot un blog per anar seguint les seves passes.

I ja que hi som, us poso algunes fotos més del tema, diferents de les que tinc a la web.

Moments per Grècia, Sicília i per aquells mars. © Oriol Clavera

Més aprop de casa, a (i de camí a) la Costa Brava. © Oriol Clavera

1 Response to “un que és d’interior, a la web de “Thalassa””



Deixa un comentari

Entra el teu correu-e si vols rebre notificacions dels nous posts que vagi penjant.

Join 30 other followers

© Oriol Clavera

Tots els drets reservats. All rights reserved.
Març 2011
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« febr.   abr. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
wordpress stats plugin

Traductor / Translator


