28
oct.
13

tardor a l’alt pirineu

Ahir vaig estar fent una passejadeta, de les 8h a les 17,30h  (a les tres del matí em prenia un ibuprofè per alleujar el mal de cames que no em deixava dormir) pel Parc Natural de l’Alt Pirineu. Des d’Àreu, on havia anat a dormir la nit abans després de fer algunes fotos al bosc de Virós, fins al Pla de Boet. Aviat els colors de tardor se n’aniran al mateix temps que el fred s’obrirà pas. Si us afanyeu encara hi sou a temps.

_MG_9170

Colors de tardor al Bosc de Virós.

Camí del Pla de Boet.

Camí del Pla de Boet.

El Pla de Boet.

El Pla de Boet.

Baixant vaig passar per l'itinerari de la Rebuira, un corriol que voreja el riu Noguera de Vallferrera

Baixant vaig passar per l’itinerari de la Rebuira, un corriol que voreja el riu Noguera de Vallferrera

Diuen que el primer que ha de tenir un fotògraf és un bon parell de sabates. Després d’això, i abans que la càmera, ha de tenir un bon parell de cames, afegeixo. Des d’aquí, la meva admiració i reconeixement als fotògrafs de natura.

Anuncis

0 Responses to “tardor a l’alt pirineu”



  1. Feu un comentari

Deixa un comentari

Entra el teu correu-e si vols rebre notificacions dels nous posts que vagi penjant.

Join 31 other followers

© Oriol Clavera

Tots els drets reservats. All rights reserved.
Octubre 2013
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« set.   des. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  
wordpress stats plugin

Traductor / Translator


